کد خبر: ۸۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
نیروی انتظامی با صدور پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین 15 خرداد را گرامی داشت.
ناطقان:در متن این پیام آمده است؛ جمهوري اسلامي مولود انقلاب شكوهمند اسلامي ايران بود كه با رهبری حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه و به پشتوانه ملتي سرافراز و خستگي‌ناپذير و به بركت خون شهيدان و مجاهدان راه فضيلت به بار نشست و روزي كه روح خدا به خدا پيوست، جهان در شکوه ارادت ملت به ولايت و رسم بدرقه رهبر عزیز خویش حيران شد ...

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در 15 خرداد 1342 است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند.

این پیام با بیان اینکه 15 خرداد؛ يادآور روزي است كه ملت مسلمان ايران در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی سينه سپر كردند و در مقابل آماج گلوله‌هاي رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ايستادند تا اسلام و ارزش‌هاي ناب اسلامي باقي و ماندگار باشد، یاد آور می شود؛ امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال 1342 به رهبری حکیمی فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هر روز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پر رنگ‌تر می‌کند تا آنجایی که پیام انقلاب با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و همگان باید بدانیم امروز دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف افکنی و دو قطبی نمودن جامعه اسلامی می باشد پس باید بیش از پیش با هوشیاری، تبعیت از فرامین و رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه چون همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر به سرکردگی آمریکای پلید را خنثی نمود.

این پیام می افزاید؛ بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و یکپارچه در آیین های ویژه این رخدادهای مهم و الهام بخش کشور، در این پیام آورده است: نیروی انتظامی برای تامین نظم، امنیت و ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی به آحاد مردم و زائران حرم امام رضوان الله در مبادی مختلف علی الخصوص مسیرهای منتهی به حرم چون سال های گذشته با آمادگی کامل ظاهر خواهد شد و انتظار می رود که قاطبه مردم بزرگوار چون همیشه در این ایام نیز با فرزندان و خادمان خود در ناجا نهایت همکاری را داشته باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین