کد خبر: ۸۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در قالب گشت سیار ویژه ماه رمضان از واحدهای صنفی در شمال تهران طی روزهای گذشته بازرسی شد.
ناطقان: بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران؛ اظهار داشت: در قالب گشت های سیار ویژه ماه رمضان توسط گشت تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از آش و حلیم فروشی های محله تجریش بازرسی انجام شد، در همین راستا یک واحد به دلیل فروش سمنو تاریخ مصرف گذشته، گوشت های فاسد و تهیه آش غیر بهداشتی متخلف شناخته شد، در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات ارجاع شد.
 
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: واحد آش فروشی به علت وضعیت نامناسب و غیربهداشتی با دستور مراجع قضایی پلمپ و مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی آن امحا شد.

وی گفت:  در ادامه این بازرسی ها گشت های نظارتی به منطقه دربند اعزام شدند و در حالی که قصد بازرسی از آلوچه و لواشک فروشی ها را داشتند متصدیان این مغازه‌ها با دیدن دستگاه‌های نظارتی بلافاصله اقدام به بستن مغازه کردند و از دست دستگاه های نظارتی متواری شدند.

حسن بیگی عنوان کرد: این واحدها آلوچه و لواشک و ترشیجات غیربهداشتی عرضه می کردند، به همین منظور تیم های گشت تعزیرات در روزهای آتی به صورت سرزده به منطقه دربند اعزام و با حکم قضایی این واحدها پلمپ خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: همچنین در ادامه این گشت زنی ها از یکی رستوران های شمال تهران به دلیل رعایت قوانین صنفی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین