کد خبر: ۸۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوشت: امام خمینی (ره) بنیانگذار مسیری بود که در تاریخ معاصر و در عرصه داخلی و بین المللی تحولات چشمگیری را به وجود آورد.
ناطقان: متن پیام علی اکبر ولایتی به شرح زیر است: ۱۴ خرداد دیگری فرا رسید که  یادآور در سوگ نشستن ملتی وفادار و بزرگ در ارتحال امامی فرهیخته و شخصیتی بی نظیر است. ۲۸ سال قبل در چنین ایامی، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم از دنیا فرو بست و ملتی را داغدار نبودن خود کرد، هر چند که در تمام این روزها و سال‌ها نام‌، یاد و راه او به همان روشنی و نورانیت با رهبری جانشین فرهیخته ایشان و همراهی و پشتیبانی ملت شریف در مسیر حق طلبی و عدالت خواهی و احیاء ارزش‌ها و اندیشه‌های اسلامی ادامه دارد و بیش از هر زمان دیگر همگی قدردان همت و عزم آن پیر فرزانه در تحقق نظام مردم سالاری دینی و مستقل‌ترین کشور جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران هستیم.
در بخش دیگری از این نوشته آمده است: امام خمینی (ره) بنیانگذار مسیری بود که در تاریخ معاصر و در عرصه داخلی و بین المللی تحولات چشمگیری را به وجود آورد و بهترین تعبیر را حضرت ایشان داشتند که " انقلاب ما، انفجار نور بود".
ولایتی با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) افزود: امام بزرگوار شخصیتی بی نظیر، عالمی فرزانه، رهبری وصف ناشدنی، مجاهدی نستوه و امامی بزرگوار است که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، رهبر کبیر عزیز و امام فقید بزرگوار ما، چهره درخشانی در عالم بود و حقیقتا مثل او را نه در این زمان و نه در زمان‌های گذشته نداشتیم و در میان چهره‌های معروف عالم – بعد از انبیاء و اولیاء (ع) – شخصیتی با این عظمت و خصوصیات مثبت و جامع الابعاد و جامع الاطراف سراغ نداریم.
مشاور مقام معظم رهبری در پایان تاکید کرد: در آستانه سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی(ره) همان‌گونه که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همراهی ملت بزرگوار و عزتمند ایران و همت و عزم مسئولان در تمامی این سال‌ها و علیرغم همه مشکلات و موانع شاهد رشد و ارتقاء نظام مقدس در تمامی زمینه‌ها هستیم، بی تردید در ادامه این مسیر نیز اقتدار و ارتقاء جایگاه آن را با دعای خیر امام عزیز شاهد خواهیم بود. ان‌شاء‌الله
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین