کد خبر: ۸۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
رئیس‌جمهور آمریکا و ولیعهد ابوظبی در تماسی تلفنی بر اهمیت تلاش برای برقراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی چهارشنبه شب تلفنی گفتگو کردند.

ترامپ در تماس تلفنی با بن زاید آل نهیان بر اهمیت وحدت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای برقراری صلح و ثبات در منطقه تاکید کرد.

روزنامه اماراتی « البیان » پیشتر اعلام کرده بود ولیعهد ابوظبی که جانشین فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات نیز است و رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب تلفنی گفتگو و تقویت روابط دوستانه و همکاری بین دو کشور و راه های توسعه و گسترش آن را بررسی کردند.

دو طرف درباره مسائل مهم مشترک منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

ترامپ و محمد بن زاید همچنین درباره تلاش های مشترک در زمینه مقابله با تروریسم و افراط گرایی و مقابله با چالش های امنیتی در منطقه گفتگو و تاکید کردند دو طرف به حمایت از پایه های صلح و ثبات در منطقه علاقمند هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین