کد خبر: ۸۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
اقدامات طبیعی برای چاق کردن صورت عبارتند از: داشتن رژیم غذایی سرشار ازانواع آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین و کلسیم، براساس تحقیقات کلسیم به ساخت استخوان و جلوگیری از تضعیف ماهیچه‌های صورت کمک می‌کند و به این ترتیب باعث چاق شدن این عضو از بدن می‌شود.
ناطقان: صورت گرد و پرحجم نشان دهنده سلامت، شادابی و سرزندگی است، برعکس صورت لاغر می‌تواند تداعی کننده افسردگی یا بیماری باشد. صورت هر فرد نشان دهنده وضعیت سلامت، نوع ژنتیک، سن و حتی جغرافیای مکانی است که در آنجا زندگی می‌کند. همزمان با افزایش سن و از سی سالگی به بعد با کاهش تولید کلاژن سازی توسط سلول‌های پوست، صورت لاغر و کشیده‌تر به نظر می‌رسد، به ویژه زیر چشم‌ها گود می‌شود و گونه‌ها فرو افتاده می‌شوند برای معکوس کردن اثر زمان بر صورت خود می‌توانید از شیوه‌های خلاقانه استفاده کنید. اقدامات طبیعی برای چاق کردن صورت عبارتند از: داشتن رژیم غذایی سرشار ازانواع آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین و کلسیم، براساس تحقیقات کلسیم به ساخت استخوان و جلوگیری از تضعیف ماهیچه‌های صورت کمک می‌کند و به این ترتیب باعث چاق شدن این عضو از بدن می‌شود. نوشیدن مقادیر کافی از آب در طول روز نیز می‌تواند باعث بهبود گردش خون، بازشدن سلول‌های پوستی، پر و چاق به نظر رسیدن صورت شود. از جمله کارهای اشتباه که باعث لاغری صورت، بروز چین و چروک و افتادگی می‌شود می‌توان استعمال دخانیات، مصرف مواد غذایی پر چرب و شیرین، استرس، مجاورت بیش از حد با نور خورشید و کم تحرکی را نام برد. روش دیگر برای چاق کردن صورت ماساژ نواحی اطراف گونه‌ها و نیز بینی و چانه است، در این شیوه دست‌ها را آغشته به روغن کرده صورت را به طور دورانی ماساژ دهید. پرهیز از خریدن و استفاده از فریم‌های بزرگ و سنگین عینک طبی و آفتابی هم می‌تواند باعث چاقی صورت شود، فریم‌های حجیم باعث آب شدن ماهیچه‌ها و بافت نرم چهره و لاغر شدن آن می‌شوند. استفاده از بالش مناسب و پرهیز از خوابیدن برروی شکم هم یکی دیگر از موارد حفظ چاقی صورت است. برخی از سبزیجات نیز به طور منحصر به فرد و استثنایی باعث چاق شدن صورت می‌شوند که از آن جمله می‌توان مصرف جوانه گندم به همراه ماست یا با سالاد و سبزیجات را نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین