کد خبر: ۹۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی تیم ملی فوتبال مالزی حمایت کرد.
ناطقان: نلو وینگادا در اولین دیداری که روی نیمکت تیم ملی فوتبال مالزی نشست، در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2019 مقابل لبنان 2 بر یک شکست خورد.
 
کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با مجله «فور فور تو» مالزی در این باره اظهار داشت: مالزی کشوری است که پتانسیل بالایی در فوتبال دارد. چندین بار به مالزی آمده‌ام. فوتبال مالزی نیاز به یک تکان اساسی دارد و وینگادا مناسب این کار است.

وی ادامه داد: با نلو صحبت می‌کنم و اطمینان دارم او کارش را در تیم ملی مالزی به خوبی انجام خواهد داد. او مربی با دانش و باتجربه‌ای است. وینگادا سخت در تلاش است تا باعث پیشرفت تیم ملی مالزی شود. بازیکنان هم از کار زیر نظر او لذت می‌برند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: فوتبال مالزی نیاز به این مربیان دارد که بتوانند از عهده شرایط موجود برآیند و فدراسیون فوتبال این کشور را برای آینده تغذیه کنند. اولین گام مالزی، مسابقات جام ملت‌های آسیا است. به وینگادا گفتم که تیمت باید ابتدا در منطقه خودش و سپس در آسیا خوب باشد و پس از آن به حضور در جام جهانی فکر کند.

کی‌روش خاطرنشان کرد: نلو تازه چند روز است که کارش را با تیم ملی مالزی شروع کرده و نیاز به زمان دارد. او مربی خیلی خوبی در زمینه اضافه کردن بازیکنان جوان به تیمش است و با مربیان مالزیایی و کسانی که درگیر فوتبال ملی هستند، صحبت خواهد کرد. مالزی مربی خوبی پیدا کرده و اگر همه کنار هم کار کنند، روزهای خوبی در انتظار تیم ملی مالزی خواهد بود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین