کد خبر: ۹۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت:اگر ما در مقابل آمریکا ضعف نشان دهیم سرآغاز اقداماتی خواهد بود که معلوم نیست پایانش به کجا ختم می‌شود.
ناطقان: غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز؛ پیرامون اقدامات متقابل هیئت نظارت بر برجام در مقابل تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: هیئت نظارت بر برجام باید این مصوبه را مورد بررسی دقیق قرار دهد و پاسخ قاطعی را به آمریکا بدهد.
 
وی افزود: این پاسخ قاطع به این معناست که هر قدمی آنان برداشتند ما نیز یک قدم متقابل در برابر آنها برداریم به عنوان مثال غنی‌سازی اورانیوم 20 درصد را دنبال کنیم و فعالیت‌های سانتریفیوژها که در فردو متوقف شده را مجددا از سر بگیریم.

وی افزود: همچنین غنی‌سازی اورانیوم را با استفاده از سانتریفیوژهای جدید که بازدهی آنها چندین برابر است را ادامه دهیم و همچنین هر اقدامی که می‌تواند بازدارنده باشد باید در دستور کار قرار بگیرد.

مصباحی‌مقدم بیان داشت: توصیه‌های مقام معظم رهبری و آنچه که مجلس شورای اسلامی درباره برجام با شش بند تصویب کرده‌اند و آنچه که شورای عالی امنیت ملی نیز در چندین بند ارائه کرده باید در این برهه مبنای کار قرار بگیرد و با قاطعیت تمام در برابر افزون‌خواهی‌های آ‌مریکا و مقابله با برجام به کار گرفته شود.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد:‌ اگر ما در مقابل آمریکا ضعف نشان دهیم سرآغاز اقداماتی خواهد بود که معلوم نیست پایانش به کجا ختم می‌شود و همچنین تحریم‌ها شدیدتر شده و تحریم‌هایی تحت عنوان غیرهسته‌ای ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: در برجام تعدادی از مفاد مورد توافق 1+5 به صراحت سخن از این دارد که حق هیچ گونه اقدام خصمانه بعد از توافق برجام برای طرفین وجود ندارد و بنابر تأکید مقام معظم رهبری حق هیچ گونه وضع تحریم جدید برای ایران وجود نخواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین