کد خبر: ۹۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
خرید جدید منچستریونایتد به هواداران این تیم قول داد که بهترین بازی‌های ممکن را برای تیمش انجام دهد.
ناطقان: به نقل از دیلی میرور، منچستریونایتد در اولین فعالیت خود در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی ویکتور لیندلوف سوئدی را از بنفیکا به خدمت گرفت. این مدافع با قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون پوند راهی منچستریونایتد شد تا در کنار اریک بایی، مدافعان یونایتد در این فصل باشند.

خرید جدید منچستریونایتد درباره حضور در این تیم گفت‌: حضور در یونایتد رویایی بود که به حقیقت تبدیل شد و در حال‌ حاضر خیلی خوشحال هستم که پیراهن تیمی مثل منچستریونایتد را بر تن می‌کنم. کاری به صحبت‌ها درباره مبلغ قراردادم ندارم. این جا آمده‌ام که فوتبال بازی کنم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.  می‌دانم که بازی کردن در منچستریونایتد کار آسانی نیست و باید خیلی آماده باشم که در ترکیب تیمی همچون یونایتد به میدان بروم. باید با سعی و تلاش زیاد رضایت کادرفنی را به دست بیاورم تا به من بازی برسد.

او در ادامه‌ صحبت‌های خود گفت‌: لیگ جزیره بسیار سخت و فرسایشی است و من کاملا از این موضوع آگاهم. خیلی دوست داشتم که حضور در لیگ برتر را تجربه کنم و اکنون به هدف خودم رسیده‌ام چون کار انتقالم به منچستریونایتد به اتمام رسیده است و به هواداران قول می‌دهم که بهترین بازی‌های خودم را برای یونایتد انجام بدهم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین