کد خبر: ۹۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در شامگاه گذشته خبر داد و گفت: ۵۰۷ کیلوگرم مواد مخدر از اشرار مسلح کشف و توقیف شد.
ناطقان: سهراب سالاری از درگیری مسلحانه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در شامگاه گذشته خبر داد وگفت: 507کیلوگرم مواد مخدر از اشرار مسلح کشف و توقیف شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی درگیری مسلحانه شامگاه گذشته ماموران با اشرار مسلح که از منطقه آب سردوئیه از توابع رودبار جنوب آغاز می شود، سرانجام طی یک تعقیب و گریز مسلحانه خودروی حامل مواد مخدر در شهر رودبار جنوب متوقف اما قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب از محل حادثه متواری می شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب با اعلام اینکه در این عملیات مقدار 507کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است،افزود: دستورات قضائی لازم در جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان صادر شده است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

وی بیان داشت: در این عملیات 2قبضه اسلحه کلاشینکف،10عددخشاب و249فشنگ جنگی به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس کشف وضبط شیده است.

دادستان رودبار جنوب خاطرنشان ساخت:سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از شهرستان دلگان استان سیستان وبلوچستان به استان های مرکزی کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران انتظامی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند. 

شایان ذکر است استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی وهمجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور می باشد و دستگاه های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین