کد خبر: ۹۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
ارتش سوریه در ادامه عملیات گسترده ضد تروریستهای جبهه النصره در مناطق جوبر، عین ترما و عربین در شرق دمشق، ضربات مهلکی به آنها وارد کرده است.
ناطقان: به نقل از النشره، ارتش سوریه بامداد امروز عملیات گسترده ای را در کوی جوبر در شرق دمشق آغاز کرده است. ارتش سوریه از چندین محور مواضع تروریستهای جبهه النصره و مواضع تروریستها را در وادی عین ترما زیر آتش گرفته است.

ارتش سوریه در جریان این عملیات موفق به تسلط بر مناطق جدید در محور جود-پل الکباس در جبهه عین ترما شد.

منابع سوری از درگیری ها شدید در جبهه عین ترما خبر می دهند.

در مقابل تروریستها دهها خمپاره به مناطق اطراف میدان العباسیین شلیک کردند که سبب قطع عبور و مروز در اطراف میدان شد. شلیک این خمپاره ها منجر به وارد آمدن خساراتی شده است.

منابع سوری از شنیده شدن صدای تیراندازی و درگیری های شدید در اطراف پایتخت سوریه به ویژه شرق آن و حملات جنگنده های سوری به مواضع تروریستها در منطقه خبر می دهند و اعلام کردند: ارتش سوریه به دنبال سیطره بر محور شرقی دمشق است. درگیری ها در جوبر، عین ترما و عربین ادامه دارد.

تروریستها نیز الدویلعه، زبلطانی و کفرسوسه را گلوله باران کردند.

در شهر درعا و حومه آنها نیز ارتش سوریه با انقضای مهلت آتش بس ۴۸ ساعته به عملیات ادامه داد و از هوا و زمین مواضع گروههای مسلح را زیر آتش گرفته است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین