کد خبر: ۹۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
سرپرست سه ایستگاه سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی یک مجموعه اقامتی در مشهد بعدازظهر امروز با اقدام به موقع آتش نشانان ایستگاه شماره بیست و چهارم و دوم قبل از گستردگی و بروز خسارات بیشتر مهار و اطفاء شد.
ناطقان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد، حسن نجمی عنوان کرد: این آتش سوزی دقایقی قبل در خیابان امام رضا(ع) رخ داد و گستردگی و دود ناشی از این حریق آتش نشانان ایستگاه بیست و چهارم و دوم را به محل حادثه کشاند.

وی خاطرنشان کرد: کانون آتش، سوئیتی واقع در طبقه پنجم این مجتمع 6 طبقه بود که خوشبختانه به دلیل انجام پاره ای از تعمیرات خالی از مسافر و سکنه بود.

نجمی ادامه داد: شعله های آتش که به طور کامل فضای حدوداً 30 متری سوئیت را در بر گرفته بود، با تلاش آتش نشانان قبل از سرایت به انبار مجاور و طبقه فوقانی آن مهار و اطفاء شد .

وی با اشاره به دودگرفتگی راهرو و طبقه فوقانی این مجموعه اقامتی، افزود: ماموران آتش نشانی پس از اطفای کامل آتش، تخلیه دود و برقراری ایمنی در محل به عملیات خود خاتمه دادند.

سرپرست سه ایستگاه سازمان آتش نشانی مشهد ضمن ابراز خرسندی از اینکه بروز این آتش سوزی خسارت جانی نداشت، علت وقوع آن را در دست بررسی اعلام کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آتش سوزی ، مشهد ، خسارت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین