کد خبر: ۹۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
نخست وزیر عراق نوشت تروریست های داعش با منفجر کردن مسجد جامع النوری در واقع به شکست رسمی خود در برابر ارتش عراق اعتراف کردند.
 ناطقان: نخست وزیر عراق اقدام گروه تروریستی داعش را به منفجر کردن مسجد تاریخی النوری در منطقه قدیمی موصل، اعلام رسمی شکست این گروه خواند.
به گزارش خبرگزاری رویترز ، حیدر العبادی در توییتر خود نوشت تروریست های داعش با منفجر کردن مسجد جامع النوری و مناره الحدباء ( مناره این مسجد ) در واقع به شکست رسمی خود در برابر ارتش عراق اعتراف کردند.
گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد همزمان با ادامه پیشروی نیروهای امنیتی عراق و تلاش آنان برای بیرون راندن عناصر داعش از مسجد جامع و تاریخی النوری ، این مسجد و مناره آن منفجر شد.
ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش سه سال قبل ( تابستان سال 2014 ) در مسجد النوری خلافت خودخوانده را بر بخش هایی از مناطق عراق و سوریه اعلام کرد.

منبع: خبر گزاری صدا و سیما
برچسب ها: داعش ، مسجد ، انفجار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین