کد خبر: ۹۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق ضمن تبریک آزادسازی موصل تاکید کرد: این پیروزی یک پیروزی تاریخی برای کشور عراق و جهان و شکستی سنگین برای داعش و تروریسم است که پایان عمر آنها را نشان می‌دهد.
ناطقان: به نقل از سومریه نیوز، یان کوبیش در بیانیه‌ای به دولت و ملت عراق به مناسبت آزادسازی موصل تبریک گفت و اعلام کرد: این پیروزی فرصتی ویژه برای عراق است تا بار دیگر قدرتمند و یکپارچه شد.

وی افزود: علی‌رغم نابودی داعش در موصل اما مبارزه علیه تروریسم هنوز پایان نپذیرفته و عراق کارهای زیادی برای محقق کردن آرامش کامل و برقراری صلح دائم در کشورش دارد.

نماینده ویژه سازمان ملل در عراق در ادامه ضمن بیان اینکه پیروزی عراق در موصل یک پیروزی تاریخی برای عراق و جهان و شکستی سخت برای داعش و تروریسم است، تصریح کرد: کابوسی که سه سال است بر مردم موصل سایه انداخته، پایان یافته و موصل آزاد شده است.

حیدر العبادی، فرمانده کل نیروهای مسلح روز گذشته آزادسازی کامل موصل را اعلام کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین