کد خبر: ۹۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
ستاره سابق چلسی از بهترین گزینه برای جایگزینی دیگو کاستا در جمع آبی‌پوشان لندنی سخن به میان آورد.
ناطقان: به نقل از مدیاست، با وجود این که دیگو کاستا عملکرد درخشانی در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشت و جام قهرمانی را با چلسی بالای سر برد اما آنتونیو کونته به این بازیکن اعلام کرد که نیازی به او ندارد. کاستا بعد از قهرمانی با چلسی به لندن برنگشت و اصرار دارد که به تیم سابق خود اتلتیکومادرید برگردد.

جیان فرانکو زولا، ستاره سابق چلسی به سران این باشگاه توصیه کرد که به دنبال جذب بیلوتی از تورینو باشند. او گفت: براین باور هستم که کونته به جذب بیلوتی علاقه دارد و این بازیکن جایگزین بسیار خوبی برای کاستا خواهد بود. به سران چلسی توصیه می‌کنم که زمینه را برای حضور این بازیکن در تیم خود مهیا کنند.

کاستا در پایان همچنین درباره این سوال که آیا موراتا می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزینی کاستا باشد این گونه، پاسخ داد: موراتا گزینه‌ای متفاوت خواهد بود. سبک بازی او تفاوت زیادی با کاستا دارد و اگر چلسی این بازیکن را جذب کند مجبور است که سبک بازی خود را تغییر دهد و این چیزی نیست که کونته آن را بخواهد. کونته سبک بازی مناسب با چلسی را پیدا کرده و نباید آن را تغییر دهد.

چلسی فصل قبل با کونته توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و هواداران این تیم امید زیادی به کونته برای درخشش در فصل بعد لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا دارند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: زولا ، توصیه ، چلسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین