کد خبر: ۹۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
سنگ بزرگی که در کیلومتر 70 جاده هراز سقوط کرده بود با تلاش نیرو‌های راهداری جا به جا شد.
ناطقان: رضا مقدم بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت: سنگی که دیروز غروب بعد از پمپ بنزین وانا در جاده هراز سقوط و باعث بسته شدن مقطعی جاده شده بود، با تلاش نیرو‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لاریجان از سطح این جاده برداشته شد.

مقدم با بیان اینکه در زمان سقوط این سنگ بسیار بزرگ هیچ خودرویی درمسیر عبور نبوده و به فردی هم آسیبی نرسید افزود: بارش باران‌های روز‌های گذشته در بخش لاریجان باعث سست شدن سنگ‌های معلق و ریزش آن‌ها بصورت مقطعی در مسیر جاده هراز شده است.

وی از راننده‌هایی که در این جاده رفت و آمد می‌کنند، خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به هشدار‌های پلیس راه و نیرو‌های راهداری توجه کنند.

بیش از ۱۰۰ کیلومتر از مسیرجاده هراز حدفاصل بین شهرستان آمل تا پس از آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین