کد خبر: ۹۵۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
سری جدید برنامه اینترنتی «سی‌وپنج» که پخش آن از شنبه هفته گذشته با اجرا و سردبیری فریدون جیرانی به صورت زنده آغاز شد، امشب (31 تیرماه) در دومین قسمت میزبان جواد عزتی خواهد بود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه اینترنتی سی‌وپنج، امشب 31 تیرماه ۹۶ در دومین قسمت از سری جدید این برنامه، فریدون جیرانی میزبان جواد عزتی خواهد بود.

این برنامه ساعت 9 امشب به صورت زنده روی دو سامانه آی‌نت و تی‌وی‌نت پخش می‌شود.

شنبه هفته گذشته کیومرث پوراحمد میهمان اولین برنامه زنده سی‌وپنج بود.
جواد عزتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که با مجموعه‌های طنزی همچون «مرد هزارچهره»، «قهوه تلخ»، «باغ مظفر»، «دردسرهای عظیم» و بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های طنز مورد توجه قرار گرفت، با ایفای نقش جدی در فیلم «شیار 143» نرگس آبیار و به ویژه «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان ابعاد دیگری از هنر و توانایی خود را به نمایش گذاشت.

او این روزها «اکسیدان» به کارگردانی حامد محمدی را روی اکران دارد و به تازگی در دو فیلم «هزار پا» ساخته ابوالحسن داودی و «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین