کد خبر: ۹۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کاراگاهان پليس آگاهي با انجام کار اطلاعاتي گسترده، قاتل فراري که پس از ارتکاب قتل در شهرستان فهرج کرمان به شهرستان زاهدان متواري شده بود را شناسايي و دستگير کردند.
ناطقان: سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي وصول خبري مبني بر مخفي شدن قاتل فراري که در دهم بهمن ماه سال 1395 در شهرستان فهرج کرمان اقدام به قتل کرده بود، در يکي از محلات شهرستان زاهدان، شناسايي و دستگيري متهم به صورت ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کاراگاهان پس از انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات همه جانبه و با اقدامات پليسي، هويت قاتل فراري را که با نام مستعار در شهرستان زاهدان زندگي مي کرد، را بدست آورده و مورد شناسايي قرار دادند.

ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضائي، متهم را در مخفيگاهش در زاهدان دستگير کرده و در بازجو‌یی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پايان ضمن اشاره به این که متهم پس ازتشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: همکاري و همراهي شهروندان با پليس در بدست آمدن موفقيت در ماموريت‌هاي مختلف پليس تاثيرگذار است و بدون شک بخش مهمي از توفيقات پليس مرهون همکاري مردم با پليس بوده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین