کد خبر: ۹۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از برخورد زنجیره‌ای 4 دستگاه خودرو با یکدیگر در اتوبان قم – تهران خبر داد.
ناطقان: سید جلال ملکی در این باره گفت: خبر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در ساعت 7:30 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه و اقع در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران قم بعد از عوارضی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل ادامه داد: با حضور عوامل آتش نشانی مشاهده شد که تصادف میان سه دستگاه خودروی سواری شامل پراید، وانت پراید و پژو 405 و همچنین یک دستگاه  کامیونت رخ داد و در پی آن پنج نفر از سرنشینان این خودروها دچار حادثه شده اند که یکی از این افراد درون کابین محبوس شده بود.

وی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی با استفاده از تجهیزات مخصوص فرد محبوس را خارج کردند گفت: در مجموع چهار آقا و یک خانم که دچار مصدومیت شده بودند برای دریافت خدمات درمانی به عوامل اورژانس مستقر  در محل تحویل داده شدند.

سخگوی سازمان آتش نشانی و خدمات شهری تهران با بیان اینکه ترافیک سنگینی  در پی این حادثه در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم ایجاد شده بود، گفت: عوامل راهور با حضور در منطقه اقدام به روان سازی ترافیک کردند. آتش نشانان نیز پس از  ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه داده و محل را برای بررسی علت حاثه به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین