کد خبر: ۹۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
فرمانده نیروهای واکنش سریع عراق اعلام کرد که یگان‎های نظامی برای آغاز جنگ آزادسازی تلعفر استان نینوی آمادگی کامل دارند و منتظر آغاز عملیات هستند.
ناطقان: «ثامر الحسینی» فرمانده نیروهای واکنش سریع عراق در آستانه آغاز عملیات آزادسازی و پاکسازی «تلعفر» استان نینوی، بر آمادگی کامل نیروهای عراقی از لحاظ فنی و لجستیک برای اجرای این عملیات تاکید کرد.

تلعفر شهری که بخشی از ساکنان آن ترکمن هستند، در غرب شهر موصل در غرب استان نینوی واقع شده و هنوز تحت اشغال داعش است.

روزنامه «الصباح» عراق به نقل الحسینی نوشت: «جنگ شاهد ورود تجهیزات نظامی جدیدی خواهد بود و برای نخستین بار از تجهیزات جدیدی در جنگ تلعفر استفاده خواهد شد تا این جنگ هر چه سریعتر پایان یابد و کمترین تعداد تلفات را داشته باشیم.»

وی افزود: همه نیروهای مشترک شرکت کننده در جنگ تلعفر اعم از ارتش عراق، سرویس ضد تروریسم، نیروهای واکنش سریع، پلیس فدرال و الحشد الشعبی در جنگ تلعفر حاضر خواهند شد.

از سوی دیگر، مدیر اطلاع رسانی وزارت دفاع عراق اعلام کرد که این وزارتخانه بر آمادگی خود برای آزادسازی تلعفر و بقیه مناطق تحت سیطره داعش تاکید دارد.

«تحسین الخفاجی» به رادیو سوا گفت که نیروی هوایی عراق به حملات گسترده خود علیه داعش در تلعفر و مناطق غرب الانبار ادامه می دهد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین