کد خبر: ۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
پارسایی با بیان اینکه فراکسیون امید هنوز درباره وزرای پیشنهادی به جمع بندی نهایی نرسیده است تصریح کرد: برآوردهای اولیه ما پیرامون وزرا مثبت است که امیدواریم منجر به کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی از منتخبان ملت باشد.
ناطقان: بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس با تاکید براینکه روحانی افراد خوبی را برای حضور در کابینه دوازدهم معرفی کرده است تصریح کرد: بنده براین باورم که تمامی گزینه های معرفی شده از سوی رئیس جمهور رای اعتماد لازم را از نمایندگان مجلس برای حضور در کابینه دوازدهم کسب خواهند کرد. وی خاطرنشان کرد: وزرای پیشنهادی برنامه و رویکردهای راهبردی و کلیدی دارند که به طورحتم آنها را در اداره و مدیریت بخش های مختلف کشور همراهی خواهد کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس اظهارکرد:در دو روز گذشته آنچه از زبان وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم شنیدیم به خوبی گواه و روشن کننده این موضوع است که وزرای پیشنهادی براساس اسناد بالادستی برنامه مشخصی را برای وزراتخانه های مدنظر خود دارند.

پارسایی با بیان اینکه فراکسیون امید هنوز درباره وزرای پیشنهادی به جمع بندی نهایی نرسیده است تصریح کرد: برآوردهای اولیه ما پیرامون وزرا مثبت است که امیدواریم منجر به کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی از منتخبان ملت باشد. وی خاطرنشان کرد: وزرای پیشنهادی باید بدانند که در صورت کسی رای اعتماد مجلس باید در جهت تحقق مطالبات مردم به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند و راهبردهای لازم را برای حل مشکلات مردم ارائه دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین